هشدار درباره تلویزیون هایLCD
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

 

 

* نمایشگر های ال سی دی ( LCD ) , از چندین لایه تشکیل شده است . هر لایه توسط جداکننده های شیشه ای بسیار کوچک از هم جدا می شوند .

 

این جدا کننده ها و لایه های منحصر ه فرد بسیار ظریف می باشند . مالش دادن پانل ال سی دی ( LCD ) با انگشت و یا پارچه , ممکن است موجب شکستن این جدا کننده های شیشه ای و ایجاد مسائلی فراتر از مسئاله پیکسل گیر کرده شود .

 

 به این دلیل اغلب تکنسین های تعمیر با گواهینامه خدمات و آموزش تعمیر مانیتور و تلویزیون , اینگونه آموزش دیده اند که نباید رای رفع پیکسل گیر کرده از روش مالش یا ضربه استفاده کنند و انجام این کار توسط شما هم ممکن است ریسک باشد .

 

 

 

* برخی از افراد ادعا می کنند که لمس صفحه نمایش ممکن است موجب پیکسل های گیر کرده بیشتر شود که البته این مساله به اثبات نرسیده است .

 

 

 

* در برخی فروشگاه ها امتیاز هایی مانند تست کردن کالا داخل منزل وجود دارد .

 

بنابراین شما باید قبل از تحویل گرفتن کالا آن را کامل تست کرده و از سلامت آن مطمئن شوید تا اگر مشکلی مشاهده شد قبل از تحویل آن از پیک و پرداخت هر گونه وجه بتوانید آن را برگشت دهید و کالای سالم دیگری دریافت کنید .

 

 پس از اطمینان از سالم بودت تلویزیون از آنجا که گارانتی ها عموما شامل پنل نمی شوند در مراقبت از تلویزیون های ال سی دی ( LCD ) , ال ای دی ( LED ) , پلاسما ( PLASMA ) یا CRT دقت کافی را داشته باشید چون این قبیل کالاها به ضربه حساس می باشند .

 

 

 

* هیچگاه سعی نکنید که خودتان مانیتور یا تلویزیون های ال سی دی ( LCD ) , ال ای دی ( LED ) , پلاسما ( PLASMA ) یا CRT خود را باز کنید .

 

این کار باید توسط سرویسکار شرکت گارانتی و در صورت اتمام مدت گارانتی توسط تکنسین ماهر که آموزش تعمیرات مانیتور را دیده اند انجام شود .

 

 

 

* در مورد وب سایت هایی که امکان دانلود محافظ صفحه نمایش را به شما می دهند مراقب باشید . بسیاری از ویروس ها رتر از پیکسل گیر کرده می باشند .

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: