دوربین صنعتی
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

 در مارک ها و نوع ها و قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشد. اکثرا دوربین بدون لنز می باشد که لنز مربوطه بنا به نیاز باید تهیه و نصب گردد.

 

 

 

 کیفیت دوربین مدار بسته از تعداد خط تصویر که ایجاد می کند مشخص می گردد. که به آن TVline گفته می شود .

 

 که کیفیت های مورد قبول از 350 TVL شروع شده و بهترین کیفیت 600 TVL می باشد دوربین های فوق منهای سیستمی که در داخل آن وجود دارد که دیجیتال و یا آنالوگ باشد .

 

خروجی تصویر آنالوگ 75 hertz برای ما می دهد که سیگنال های تولید شده توسط کابل Coaxial (تصویر) به محل ضبط تصاویر انتقال داده می شود.

 

برخی از دوربین های پیشرفته خود دارای منوی تنظیمات نیز می باشند که بصورت دیجیتالی روشنایی وضوح و رنگ و ... قابل تنظیم در دوربین نیز می باشد. البته این نوع دوربین ها به مراتب گرانتر می باشند.

 

 

 

 این دوربین ها کاربرد زیادی دارند که در محیط های داخلی و تمیز از پایه کوچک دوربین و در محیط های بزرگ و بیرونی جهت محافظت از گرد و غبار و رطوبت داخل کاور قرار داده می شود.

 

دوربین های جدید قابلیت دید در شب را نیز دارا می باشند و برای نصب دوربین مدار بسته  دید در شب با علامت D/N نشان داده می شود.

 

دید در شب به حالتی اطلاق میگردد که با حداقل نور و یا با کمک نور مادون قرمز (نامرئی) در محل های کاملا تاریک قابلیت تصویر برداری را دارا می باشند

 

 

 

 ( بصورت سیاه و سفید)

 

 

 

 از خصوصیات مهم این دوربین ها قابلیت اضافه نمودن انواع لنز از نوع ثابت ، لنز وری فوکال با فاصله کانونی متغیر و لنز زوم می باشد که هر یک از این لنزها با توجه به فواصلی که تحت پوشش قرار می دهند و همچنین شرایط نوری متفاوت به دسته بندی های گوناگون تقسیم بندی می شوند.

 

 

 

  

 





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: