بایدهای درب های اتوماتیکی
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

 

 

تصور کنید عجله دارید، خودرویتان را که داخل حیاط هست سوار می شوید و استارت می زنید با گذاشتن پا روی گاز در عرض چند ثانیه خود را به دم در می رسانید؛

 

در بسته است بنابراین مجبور هستید پیاده شوید در را باز کنید و دوباره برگردید و سوار ماشین شوید و بازهم برای بستن در باید پیاده شوید.

 

 

 

می بینید که زمان زیادی را باید برای یک باز و بسته کردن ساده در صرف کنید، یا تصور کنید درب منزلتان به هر دلیلی به سختی باز و بسته می شود و هنگام ورود و خروج باید نیروی فیزیکی زیادی وارد کنید تا بتوانید داخل یا خارج شوید؛

 

اما امروزه با پیشرفت هایی که در دنیای تکنولوژی صورت گرفته، صنعتگران توانسته اند دربهای اتوماتیکی را تولید کنند که دیگر هیچ نیازی به استفاده از نیروی فیزیکی نیست.

 

 

 

درب اتوماتیک با آسان سازی ورود و خروج، ورود و خروج افراد را به دنیای فناوری خوش آمد می گوید.

 

 

 

اما باید گفت علاوه بر مزایایی که نوشته شد درب های اتوماتیکی مزیت های دیگری نیز دارند؛ به دلیل نوع مواد استفاده شده ، این دربها دوستدار محیط زیست نام گرفته اند.

 

 

 

همچنین در انرژی برودتی- حرارتی صرفه جویی قابل توجهی می کنند، برای مکان هایی مثل فروشگاه ها یا ادارات یا بانکها و... که رفت و آمد در آن زیاد است.

 

 

 

فضاگیری این نوع درب اتوماتیک کاملا به اندازه است، چرا که از حداکثر فضای موجود استفاده می شود و برای هر مکانی به اندازه همان مکان درب ساخته می شود.

 

 

 

برای مکان هایی مثل بیمارستان، درمانگاه، مراکز توان بخشی و معلولین گزینه بسیارمناسبی محسوب می شود مخصوصا که از یک سری امکانات و خدمات ویژه ای مخصوص این اماکن استفاده شده است.

 

 

 

نصب درب اتوماتیک به دلیل بهره گیری از طراحی های جدید و مدرن به نمای ورودی ساختمان زیبایی دوچندانی می بخشند.

 

 

 

دربهای اتوماتیکی با توجه به میزان تردد ، نوع مراجعین، فصول و ساعتهای شبانه روز ، سرعت باز و بسته شدن درب را تنظیم می کنند.

 

 

 

با تعبیه قفل الکترومکانیکی در درب اتوماتیکی امنیت را به نحو چشمگیری بالا برده است.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: