درب اتوماتیک فروشگاه
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

درب اتوماتیک ازجمله درب ها یی می باشد تردد و بسته و باز ‌شدن آن خیلی راحت و آسان است و به صورت غیر دستی و اتوماتیک انجام میشود یعنی به دخالت مستقیم دست انسان برای بازو بسته شدن و حرکت دادن این نوع از درب اتوماتیک ها نیازی نیست.

 

 

 

درب های اتوماتیک و خودکار نخستین مرتبه بوسیله ی دانش آموز اوهاییر امریکایی اختراع شد .

 

 

 

با گذشت زمان و گسترده شدن هر چه بیش تر این علم و صنعت و بیشتر شدن تعداد شرکتهای تولید کننده در اتوماتیک ، کم کم رقابت در بین شرکتهای مختلف در دنیا زیادتر شد و در آخر قیمت های تمام شده برای این محصول کاهش بسیار زیادی پیدا کرد و همین موضوع و مسئله سبب شد تا درب اتوماتیک در اختیار تقریبا تمامی اقشار مردم قرار بگیرد .

 

 

 

با پیشرفت و گسترش تکنولوژی در زمینه های مختلف از جمله زمینه ی درب و درب اتوماتیک برای راحتی بیش تر مشتری ها سیستم درب بازکن اتوماتیک راه افتاد که برای مردم اسایش و رفاه به همراه داشت

 

و در ضمن اهداف کلی مثل کنترل کردن دما هوا و میزان گرم شدن و سرد شدن هوا را به دنبال داشت و به کمک این سیستم تردد و رفت و امد برای افراد در داخل ساختمان بیش تر می شد به ویژه برای افراد سالمند .

 

 

 

در های اتوماتیک انواع و شکل های مختلفی دارند به عنوان نمونه : درب های شیشه ای اتوماتیک ، درب اتوماتیک پارکینگ ، درب های اتوماتیک کرکره ای و انواع دیگری که به ان اشنا هستید و در اطراف خود آنها را دیده اید .

 

 

 

با استفاده کردن صحیح از انواع درب های اتوماتیک می شود امنیت ساختمان های مسکونی و اداره جات را گسترش و حفظ نمود و در ضمن از این در اتوماتیک در قسمت های مختلف مثل درب ورودی ساختمان مورد نظر و یا حیاط و پارکینگ ساختمان می توان کمک گرفت و استفاده کرد آن را در انجا نصب نمود .

 

 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: