سیستم درب اتوماتیک
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

سیستم درب اتوماتیک شیشه ای لولایی با استفاده از سیستم فنری spring  و FAAC 950 BM( سیستم درب اتوماتیک شیشه ای لولایی با استفاده از سیستم موتوری بدون فنر   )

 

که هر دوی این سیستم ها می توانند بر روی تیر سر در درب ( چهار چوپ ) و نیز بر روی خود درب نصب شوند بسته به این که از کدام نوع بازوی مفصلی استفاده شده است.

 

 FAAC به  شما پیشنهاد می کند که سیستم های درب اتوماتیک لولایی را پنهان نکنید بلکه آن ها را به خوبی در دید قرار دهید.

 

شکل خلاقانه محقظه و تأثیر قابل توجه سبک  ( استایل ) به علاوه پوشش سطحی از نوع فلزی  anodised metal type  آن ها را بسیار خاص و ویژه کرده است به طوری که بسیار زیبایی جالب توجهی دارد.

 

به خاطر شکل منحصر به فرد محفظه این سیستم درب اتوماتیک لولایی در هنگام آموزش نصب  درب اتوماتیک می توان حس گر ورود و خروج را ( رادار یا مادون قرمز passive ) در درون آن نصب کرد.

 

سیستم درب اتوماتیک لولایی  الکترومکانیکی ۹۵۰ با داشتن موتور جریان مستقیم direct      current motor و بازوی فعال سازی activation arm هدفش این است که باز شدن درب در پایین ترین سطحی از صدای عملیاتی کنترل گردد.

 

عملگر ۹۵۰ در هر دو نوع سیستم فنری و موتوری در سکوت کامل کار می کند. به دلیل وجود دو صفحه مدار ( برد و تابلو ) الکترونیکی ۹۵۰  mps ( برد کنترل ) و ۹۵۰ i/o ( برد ورودی و خروجی ) کنترل هوشمند تضمین شده با : یک ریز پردازنده که زمان دقیق کنترل تمامی فعالیت های درب را تعیین می کند و یک رمز گذار که وضعیت زاویه ای بازوی درب اتوماتیک لولایی را بررسی می کند.

 

شما می توانید منطق عملیات را نیز انتخاب نمایید: اتوماتیک، دستی، قفل یک طرفه و باز دائم که این کار به وسیله یک انتخایگر که به صورت اتوماتیک می باشد انجام می گیرد.

 

در آموزش درب اتوماتیک  این اپراتور درب اتوماتیک لولایی فقط جذاب نیست بلکه مورد مطالعه و بررسی و آزمایش قرار گرفته و قابل اطمینان و معتبر می باشد و علاوه بر این ها ایمن نیز هست.

 

بنابر تنظیمات ایمنی حاضر ( رایج ) میزان سرعت  و نیرو و نیز بر طبق ابعاد درب برنامه ریزی شده است بدین ترتیب که اگر که با مانع برخورد کند دوباره به سرعت باز می شود وقتی بار دیگر می خواهد بسته شود با سرعت پایین حضور مانع را مورد بررسی قرار می دهد

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: