نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

مشکلات مختلفی در لپ تاپ ها ( نوت بوک ها )  وجود دارد که مانع از ادامه فعالیت کاربر و استفاده از لپ تاپ می شود .

 

 گاهی اوقات نیز به دلیل عدم توانایی در رفع مشکل لپ تاپ معیوب، اقدام به خرید و تهیه لپ تاپ  ( نوت بوک ) دیگری می نمایند که این روز ها با توجه به شرایط بد اقتصادی که گریبان گیر عموم مردم شده است ، کاری ساده و آسان نیست . 

 

 

 

برخی از مشکلات لپ تاپ ها  که باعث مراجعه کاربران به مراکز تعمیرات  و آموزش تعمیرات لپ تاپ می شود  عبارت است از     :

 

 

 

- نداشتن تصویر ،  قاطی شدن رنگ ها در صفحه / بهم ریختن مکرر / Resolution رندوم تصویر دادن / خاموش شدن دستگاه در حین کار با نرم افزار های تخصصی گرافیگی و یا بازی و ... که  هر کدام از این مشکلات می تواند از گرافیک لپ تاپ  ( نوت بوک ) ما باشد .

 

 

 

- تعمیرات لپ تاپ بابت Blue Screen یا همان صفحه آبی  که در حالات مختلف پیش می آید و تنها راه برای برگشتن لپ تاپ ما به حالت اولیه ، خاموش و روشن کردن مجدد دستگاه است .

 

 برای مثال : در همان ابتدای روشن شدن دستگاه و یا فقط به هنگام خاموش کردن دستگاه  / در حین کار با نرم افزار های مختلف و یا درحین نصب ویندوز /  در حین بازی و کار با نرم افزار های تخصصی گرافیک /  در حین خواندن  CD و یا DVD  توسط درایو نوری ما / کند شدن سرعت دستگاه و آمدن صفحه آبی ( Blue Screen ) و ....  که این مشکل می تواند از بایوس ، رم ، هارد ، گرافیک ، IC بافر برد درایو نوری و چیپ شمالی مادربرد لپ تاپ) نوت بوک( ما باشد.

 

 

 

- لپ تاپ با باتری روشن می شود اما با آداپتور ( شارژر ) روشن نمی شود و یا بالعکس  / باتری لپ تاپ شارژ نمی شود که این مشکلات می تواند از خود آداپتور ، باتری و یا مادربرد لپ تاپ ما باشد که با آموزش تعمیرات laptop برطرف خواهد شد )

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: